A TaLe to ReMemBeR **ummi-aqilah.blogspot**

Dari Abu Hamzah, Anas bin Malik r.a, khadam kepada Rasulullah SAW, bersabda Nabi SAW :" Tidak beriman seseorang kamu, sehinggalah ia mencintai saudaranya sama seperti ia menyintai dirinya sendiri".

11:15 AM

Hobi.. hobi.. hobi..

Posted by wany

 Cerita bab hobi nie.. Ingat zaman sekolah rendah dulu.. cikgu2 selalu tanya apa hobi kamu..? adalar kengkawan yang jawab membaca, kumpul setem,  main bola, dengar radio dan ...

Tp kalau zaman skrang,  lain lak jawab bebudak sekarang.. hobi surfing, main game tak kira lar PS 2 ke PS 3 kat CC ker.. Bagi aku lak.. tetap ngn hobi zaman sekolah dlu.. kumpul setem.. gambar buku setem aku xdan nak upload lg coz buku tu ade kat rumah mak d'kelate.. tetinggal masa cuti chinese new year hari tu.. 

Untuk makluman, aku menyambung hobi pak cik aku sebernarnya setem yang dia kumpul sejak zaman dulu kala dah diserah padaku .. setem bernilai 1sen pun ada lagi disimpan..

Sesapa yang ada hobi yang sama ngn teman ni jom kongsi pendapat .. n kalau ikhlas nak memberi setem boleh lar tinggalkan pesan yer.. tq :)

1 comments:

Anonymous said...

Cool..

Pls visit this link, read few entries..you'll find it very funny and unique..

www.fdausamad.blogspot.com

seriously!

Post a Comment

CaDangan @ pendapat anda ..