A TaLe to ReMemBeR **ummi-aqilah.blogspot**

Dari Abu Hamzah, Anas bin Malik r.a, khadam kepada Rasulullah SAW, bersabda Nabi SAW :" Tidak beriman seseorang kamu, sehinggalah ia mencintai saudaranya sama seperti ia menyintai dirinya sendiri".

11:27 AM

Aqilah & Playtent

Posted by wany

"Ummi nak khemah.." ayat pertama aqilah bila blk dr umah kawan dia...(jiran dpn umh jer).. khemah pe lak nie.. esknyer dia p main lg kat umh jiran tu.. aku p lar tgk.. oww.. khemah bdk2 nie.. tanye jg lar jiran tu bli kat mne.. katanyer.. kat TESCO kulim,,, ermmm... bgtau papa aqilah trus jer p Tesco cari bende tu.. p2 cari2.. dgn harapan adelar.. mulut Aqilah xberenti sebut " nak khemah..".. cari2 xde lak bende nie.. p plak TESCO smlm.. cari ade lak.. rupanyer kat kdai luar bkn dlm tesco tu.. dpt ler aqilah bende nie..





senyum jer dpt khemah dier.. bsr juga bende nie.. huhu.. dh ler umh nie kecik.. ltk lak ngn khemah dier.. sakit mata jg tgk..tapi demi anak redha je lar..

pas nie.. sepah dlm tu jer kata papanyer.. ermmm.. pepun aqilah happy ngn playtent dier.. siap ajk ummi masuk lg.. nasib ler ummi kecik.. boleh jg masuk hehe.. . oh yer sesapa yg berminat boleh PM for special price...daa.. bye.

1 comments:

UNAI said...

baru igt nak pi cari 1 kat anak2.. mmg suka main khemah2 ni... brapa rege 1? ;) sms 0134297905

Post a Comment

CaDangan @ pendapat anda ..