A TaLe to ReMemBeR **ummi-aqilah.blogspot**

Dari Abu Hamzah, Anas bin Malik r.a, khadam kepada Rasulullah SAW, bersabda Nabi SAW :" Tidak beriman seseorang kamu, sehinggalah ia mencintai saudaranya sama seperti ia menyintai dirinya sendiri".

11:58 AM

3D 2N at HPP

Posted by wany

Waaa.. tajuk cam pergi bercuti jer.. 3days 2night tapi tgk lar at HPP (hospital pulau pinang) huhu.. kisah nie sebenarnya dah basi pun.. tapi bolelar.. di ceritera kan lagi.. utk dikongsi bersama juga untuk pengetahuan yg sudi berkunjung kesini.. 
 patient yang duk katil 10

kisah nie sebernarnya dah hampir 2bln lalu.. pada tanggal 17 Mac 2011.. aku ditawarkan untuk jalani.. RENEL BIOPSY.. bole lar click kat link tu untuk maklumat lanjut.. sebenarnya dah lama DR offer utk wat pembedahan nie.. tapi tah camane fikir2 hampir sethn br trima.. nak lar tau juga sejauh mana tahap sakit b.pinggang aku nie.. 
 katil2 yg padat cam sardin kat wad 7 nie.. wahaha

harap2 masih stabil.. coz result tak kuar lg.. Insyallah julai nanti..
yang ngerinya dia wat depan mata dan dibius kat belakang bhgian kiri kidney.. terasa jarum tertusuk kedalam & ditarik keluar.. wuaa.. menitis juga air mata tatkala selesai pembedahan kecil tu.. walaupun sebesar jarum jer.. jarum DR lar.. bukan jarum jahit kain tau.. selepas jer operation aku aku tidak dibenarkan bangun selama 8jam & mesti minum air sebanyak mungkin untuk bersihkan kidney yg luka tu.. takut2 ada darah yg terkumpul..terpaksalar melepaskan hajat dengan batuan Nurse dan diatas katil jer.. huhu.. sedis sgt.. mujurlar ada En.hubby yg temankan n menyuapkan nasi tatkala aku terlantar.. terima kasih my lovely hubby yaa.. akan ku kenang sampai bila2..
 patient.. a.k.a.. i ler

Sejak dari itu.. aku dinasihatkan tidak membuat kerja2 yang berat.. Alhamdullilah aku dah sembuh sekarang.. bersyukur atas segalanya berjalan lancar.. sample kidney dah selamat diambil.. dan tiada sebarang kesan yg buruk berlaku selepas itu..
 ciplak by google

 terima kasih kepada semua Dr2 dan nurse HPP yang telah memberikan layanan yg baik.. dan masih lum terlambat untuk mengucapkan Happy Nurses Day.. Terima kasih segalanya..



0 comments:

Post a Comment

CaDangan @ pendapat anda ..