A TaLe to ReMemBeR **ummi-aqilah.blogspot**

Dari Abu Hamzah, Anas bin Malik r.a, khadam kepada Rasulullah SAW, bersabda Nabi SAW :" Tidak beriman seseorang kamu, sehinggalah ia mencintai saudaranya sama seperti ia menyintai dirinya sendiri".

10:43 PM

PerSiapan balik Kampung..

Posted by wany

SemPena minggu akhir Ramadhan nie.. pasti UOLLs smua wat persiapan akhir nk sambut rayekan.. mana sibuk nk p ambk kuih rya .. baju raya .. nk pasang langsir raya.. yg pasti smua bab rya2 nk kna siapkan sebelum satu syawal menjelma.. pasti smua xsbr nk rya ngn sanak sedara d'kampungkann??.. jom kita layan.. beg2 blk kg n kuih rya aku..

huhu.. yg dah sampai kg pun ade.. bestnyer korang.. dpt puasa ngn family.. bg aku.. hr selasa nie 7hb sept baru nak gerak ke kg.. Oleh sebab kerana tak sabar sesangat nk blk kg.. hari nie 5hb sept aku dah siap2 kemas beg nk kg.. pendek kate.. kalau en.hubby nk blk hr nie pun.. dah boleh trus angkat beg jer.. tapi xmungkin.. huhu lambatnyer nk tunggu hubby kje lg 2hr je nie.. sabar.. sabar n sabar je lar ..

2 comments:

LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN said...

peerhh bahulu,.,,syok

wany said...

lokman: mai ler jln umh.. mkn bahulu.. mmg syokk.. selamat hr rya..

Post a Comment

CaDangan @ pendapat anda ..