A TaLe to ReMemBeR **ummi-aqilah.blogspot**

Dari Abu Hamzah, Anas bin Malik r.a, khadam kepada Rasulullah SAW, bersabda Nabi SAW :" Tidak beriman seseorang kamu, sehinggalah ia mencintai saudaranya sama seperti ia menyintai dirinya sendiri".

12:21 PM

PenanG BridGe

Posted by wany

Memandangkan dah genap 1/2 tahun aku duk ulang alik melalui PENaNg BriDge nie.. aku nak syer ckit pengalaman aku setiap pagi isnin berada atas JamBaTan peNang nie.. uiii.. Seronok .. dapat menikmati angin sepoi-sepoi bahasa dari laut yg indah permai tuu.. disamping memandang..








bangunan mencakar langit yang tercacak kat pulau mutiara nie.. yang paling mEnyeronok skali bila mataku memandang kereta-kereta yang panjang berderet... tah bila nak abis.. bayangkan panjangnya dari plaza tol hingga ke tengah jambatan nie.. sambil mata aku tak abis-abis du tgk jam yg bergerak.. huhu.. jamm.. jamm.. jammm.. memang lambat lagi ler aku sampai ofis.. 

senget2 tiang bridge nie aku ambik gambar.. almaklum ler tgh drive.. hehe.. ok larkan.. sebagai bukti mmg jamm kat sini..

lagi-lagi bila sampai simpang nak ke bayan lepas n gelugor nie.. huhu.. boring..boring.. boring.. bila lar semua nie nak berakhir..wahai bos yg budiman dan baik hati.. kasihanilah pekerjamu yang memohon posting nie.. cubalar bagi kesian kat  aku nie.. dah lama berulang cam nie.. dengan ank kat sebelah, jam cam nie punyer teruk.. Syukurlar anakku xmeragam.. faham agaknya susah payah ummi  nak drive sejauh 63km dari kulim ke balik pulau,penang nie.. ummi sayang Aqilah.. duk baik2 yer.. jangan kacau ummi drive.. ^_^.. 
and in the end, smua nyer akan berakhir bila BoSS aku luluskan posting aku..huhu..



1 comments:

UNAI said...

eh..eh..macam kelakar pun ada jugak.. hehehe..

doa2lah dpt posting cepat.. humm..

Post a Comment

CaDangan @ pendapat anda ..