A TaLe to ReMemBeR **ummi-aqilah.blogspot**

Dari Abu Hamzah, Anas bin Malik r.a, khadam kepada Rasulullah SAW, bersabda Nabi SAW :" Tidak beriman seseorang kamu, sehinggalah ia mencintai saudaranya sama seperti ia menyintai dirinya sendiri".

9:40 AM

yahoo... dapat hadiah..

Posted by wany

Alhamdullilah.. rezeki dihari Jumaat minggu lepas.. yang pertama tiba di ofis..


From blogger alimaz.. thank u so much.. 
terror jugak aku meneka ye.. hehe



 Bila tiba dirumah.. enjoy.. hasil komitmen hubby..  
From Intel Corporation(M)
 tq.. makan lagi..

4 comments:

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam wany...nanti saya bg yang lain rasa tak puas hati bagi yang itu...saya plan nak bagi yang dibuat sendiri.. tapi tak sempat hari tu ...tu sebab saya beli ja dulu....

wany said...

wsalam.. alimaz.. xpe lar.. ok dah nie.. wany xkesah lar.. dah ramai yang meneka.. dpt pe pun wany terima je.. jgn susah2 lar.

JoE ToRrEs Da BomB said...

perghh...
dpt voucher tu....
ziri tu rjin bngat keje kot..
hehehe

wany said...

hehe.. cam tu lar dier..
bab keje mmg rajin..

Post a Comment

CaDangan @ pendapat anda ..